bestellen - reserveren

Hier kunt u boeken zoeken, bestellen of zien of we het op voorraad hebben. Een boek dat niet op voorraad is, kunt u gewoon bestellen en thuis laten bezorgen of reserveren en in de winkel ophalen.

Grondslagen van de marketing

Terug
€ 28,25
Ingenaaid boek
Pagina's : 160

isbn : 9789001853204

Niet op voorraad

Op werkdagen besteld, zo spoedig mogelijk thuisbezorgd

Beschrijving

- Vormt een complete leermethode met het hoofdboek en de website; - met actuele bedrijfscasussen; - aandacht voor zowel online als offline marketing. Bij Grondslagen van de marketing hoort een aanvullend werkboek met actuele cases. Het heeft dezelfde hoofdstukindeling als het keerboek. Ieder hoofdstuk bevat een set meerkeuzevragen en een aantal open opgaven, gevolgd door casuïstiek over het onderwerp van het betreffende hoofdstuk. Samen met de website vormt dit een complete leermethode voor het vak marketing. De negende editie bevat nog meer actuele bedrijfscases waarin social media en online marketing een rol spelen. Grondslagen van de marketing - werkboek is met name geschikt voor de propedeusefase van opleidingen als Commerciële Economie, International Business and Languages, Media, Informatie & Communicatie en Small Business & Retail Management en Communicatie, maar ook voor aanverwante opleidingen als Bedrijfskunde MER en Facility Management.

Detail product

Door (auteur) :Bronis Verhage, Eric Boot, Paul Riegen
Taal : Nederlands
Gewicht : 445 gr | Hoogte : 272 mm | Breedte : 192 mm | Dikte : 11 mm
Bzoek de boek zoekengine